Hiç Pişman olmadım

eşimi aldatıyorum çünkü,,,o aldatılmayı haketmeyen düzgün bir kadın....tersine dünya hepimiz böyle degilmiyiz


Benzer İtiraflar

pişman değilim...
sevgilim beni sebebsiz yere terk etmişti gerçi hep yaptığı şeydi çünki normal değildi oda haklı ben ona fazla gelmiştim..! fakat ben bunu hırs yaptım ve bi şekilde amcasının nu. bulup oltaya getirip amcasıyla yemeğe çıkmıştım tabi bana adamın dibiyle beraber herşeyi düşmüştü :) ilk gün bana beşyüz tl vermişti yani beni tavlamak amaçlı ( zavallı ) o parayı iştahla yedim :) sonrasında benimle yatmak istedi ama bunu yapamadım çünki ondan farkım kalmazdı hep gözümün önüne geliyordu çünki onun yeğnin
Devamı >>
suzi
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 05.06.2011 17:13:11

Okuyan : 7622
iki yakın arkadaşı parmağımda oynattım
merhaba ben deniz.iki yakın kanka vardı bunlar bana aşıklardı bende öğrendim ikisi ile çıkmaya başladım.bunlar dertleşmezmi bi gün anaaaaa.bende birbirleriyle aldattım
Devamı >>
suzi
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 05.06.2011 17:02:53

Okuyan : 7563
isterik
merhabalar bn evli bir bayanım eşimi 3 yıl önce harika bir erkekle aldatım kocamı. otelde ve 2 kez kendimdn küçük bir erkekti bna herşeyi yaşatacak bir erkekti ve onula deliler gibi seviştik saağatlerce beraber olduktan sonra herkez yoluna devam etti ve hala eşimle evliyim ve bundan eşimin haberi yok şimdi internet üzerin den yine o erkeği arıyorum bulduğum dada yine aynı şeyleri yaşıcam onunla......
Devamı >>
suzi
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 05.06.2011 17:13:49

Okuyan : 11214
YASAK
Ben yasak bi ilişki içindeyim bunu burdan sizinle paylaşmak istedim sakın sizde yapmayın.batak gibi bişey battıkça batıyosun hergün biraz daha.. aşk güzel bi duygu ama yasak yada günah olmadan güzel ben onu çok seviyorum tabi oda beni.. ayrı yerde ayrı şehirlerdeyiz onunla ama kalbimiz beraber heran onunlayım nereye kadar hayat götürürse gidicem bu can bu tende oldukça o benim bende onun olucam ALLAH affetsin :(:)seviyorum hemde çokk çokkkkkk:):):):):)
Devamı >>
suzi
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 05.06.2011 17:04:48

Okuyan : 6520
Aldatmak
sevgilimi ondan 5 yaş büyük teyzesiyle aldattım nemi oldu? tabiki öğrendi şu an ikisiylede takılıyoruz
Devamı >>
Mustafa
Kategori : Aldatma

İ. Tarihi : 05.06.2011 17:07:23

Okuyan : 8471