Tecavüz

Evliyim ve bir de sevgilim var. İkisinin de bana tecavüz etmeleri için ikna edebilmiş değilim. bir türlü ikna edemiyorum Neymiş benim canım acırmış yok kıyamazlarmıs sert davranırlarsa. Size ne acıyan can benim, anlamıyorum baskası olsa balıklama zıplar siz baksanıza zevkinize. Bana sert davranacak, beni ucurucak gözümün yasına bile bakmıcak her şeyi yapacak belki de tokatlayarak zorla bana sahip olucak birini arıyorum.


Benzer İtiraflar

küçük kardeşim türkan
arkadaşlar bu anlatacagım gerçek bir hikayedir bu anlatacagım hikaye küçük kardeşim türkanla ilgili olay 2 yıl önce başıma geldi.ben 21 yaşında 1.74 boyunda esmer biriyim. Aile tek erkek çocuk benim 4 kardeşiz, babam,annem,meltem ablam (24) gamze ablam (23) ben ve küçük kardeşim türkan (12) 2011 yılının temmuz ayında bursadan izmire tatile gidiyoruz.kendi arabamız renault symbol ile gidiyoruz.babam arabayı sürüyor annem ön koltukta biz hepimiz arkadayız hava okadar sıcak ki arkada 4 kişi sıcaktan piştik meltem ablam türkana git annenin kucana dedi annme kızım zaten çok sıcak dedi benim yanına gelmesin dedi gamze ablamda aynı cevabı verince, türkan benim kucama geldi tatile gittimiz için benim altımda sadece şort var türkanda etek giymiş her neyse türkan kucama geldi bir oturdu ben kendimi tuhaf hissettim bir kıpırdanma oldu benimki birden
Devamı >>
serhat
Kategori : Seks

İ. Tarihi : 02.11.2013 19:58:59

Okuyan : 49036
sefam olsun
Boşandığımı duyan bütün eş, dost, akraba ve arkadaşlarımın; "İçkisi, kumarı yok, karı kız ayağı yok, yakışıklı, efendi adamdı, niye ayrıldınız?" sorusuna cevabımdır: "İçinde adam yoktu adam!" Oh beeee! içi doluyu bekliommmmmmmmmm
Devamı >>
suzi
Kategori : Seks

İ. Tarihi : 05.06.2011 16:42:21

Okuyan : 5478
aşk meşk seks karmaşa
kendimden yaşça büyük evli birisini seviyorum.yaş ve evli olması hiç sorun değil.Onu oyle seviyorum ki hiç bu kadar bağlanacağım aklıma gelmezdi,onsuz kendimi çok boş ve yalnız hissediyorum,ağlıyorum ve onu çok seviyorum.evlenmek onunla yaşamak isterdim ama olmayacak işte.Çok isterdim be çok.Bu boyle nereye kadar gidecek bilmiyorum.sevdiğin kadının bir başkasının kucağında olması ne kadar acı verici bir şey.Ölmek istiyorum yeminle.henüz hiç buluşamadık korkuyo belki de bilmiyorum.Beni çok sevdiğinden eminim.ilerisi ne olacak bilmiyorum.sevgi kısmı boyle seks kısmına gelince ben hiç seks yapmadım.Çok azgın birisiyimdir.2 günde bi üçlerim falan.Ama ne yapayım dayanamıyorum.Onu severken de bir başkasıyla asla yapamam.bu yaşa kadar gelmişim ama artık dayanamıyorum.onla olur da buluşursak da boyle bişi yapmalımıyım yapmamalımıyıım biilmiyorum
Devamı >>
erdal23
Kategori : Seks

İ. Tarihi : 20.11.2012 15:45:57

Okuyan : 5786
Eşimin elemanı
mrb ben yeliz 29 yasında evlı alımlı bır bayanım esım bılgısayar tamırcısı isyeri evimize yakın oldugu ıcın yemeklerıni genelde ben verırım eşimin iki tanede elemanı var yemekleri ya ben götürürüm yada kalfalar alırlar kalfanın biri adı serhat askerlıgını yaptı geldı ve gene yanımızda ıse basladı askere gıtmeden altı ay once ıse baslamıstı boylu poslu yakısıklı bır oglandı bır gun annesı dukkana gelmıs ve ablası hayırlı bır kısmet cıksada eversek su benım oglanı fılan demıstı serhat bırazda bundan destek alarak bana bıraz daha yakın olmaya basladı ıste abla naptın buldunmu arıyonmu gıbı sorular soruyordu bende gercekten arastırıyordum ısyerınde bırazda aıle gıbı olunca rahat hareket edıyordum genelde ya dız boyu etek ve ya kot pantolon gıyerdım ama uzerımde muhakkak yarım boy pardesu olurdu yanı bıraz rahat gıyınırdım esımde zaten oyle gı
Devamı >>
Yeliz
Kategori : Seks

İ. Tarihi : 09.02.2014 13:05:11

Okuyan : 14922
hoşştuu
merhabalar.drek konuya giriyorum,eşimle yataktayken fantezilerimiz doruklara ilerliyordu gün gectikce.ve sonunda gerceklestirdik cok cekindik ama bi şekilde eşim yaptı,baska biriyle yattı... o günden sonra bi kac kişiyle benim haberim olarak beraber oldu,,sonra anladıkki yaptıgımız dogru deildi,ve bıraktık o işleri,,şimdi birbirimizden cok zevk alıyoruz ama kudurunca yine aklıma vuruyor eşimi bi başkasıyla düşünmek beni tahrik oluyor,,bakalım daha ne kadar dayanabilecez,,olursa tekrar yazarım...
Devamı >>
kara ejder
Kategori : Seks

İ. Tarihi : 25.02.2012 00:00:00

Okuyan : 6113