Tesettürlü Kadın

Sabah işe gitmek için otobüse bindim.Esenler-Taksim otobusü hep tıklım tıklım olur o saatte.Şöförün hemen arkasında bir yere zor bela kendimi atabildim.Bir sonraki durakta otobüs gene yolcu aldı nerdeyse camdan çıkacaktım... Ama o otobüs iyiki de o yolcuyu almış. İki tane başörtülü bayan bindi...Biraz sıkışmıştık ve bayanların birisi bana arkası dönük vaziyette diğer arkadaşıyla sohbet ediyor gülüsüyorlardı Bir anda kalçalarını o güzel poposunu yavaşça bana sürtmeye başlamıştı ama ben kaçıyordum.Ne olur ne olmaz rezil olmakta var ne olucagını kestiremiyosunuz cünki koskoca otobüste ben kaçtıkça o üstüme doğru geliyordu artık kaçmanın anlamı yok diyerek bende ona doğru yüklenmeye başladım Kalçalarını oynatarak bana karşılık veriyordu. iki eliylede üstteki tutacaklardan tutuyordu. Dayanamayıp elimi kalçasına atıp okşamaya başladım çok hoşuna gitmiş ve bana dahada yapışmıştı.Artık aletim iyice sertleşmiş ve kalçalarının arasını bulmuştu... Çok şaşırıyordum ve korkuyordum çünkü başörtülü bayanla otobüste ve herkesin ortasında sürtünüyordum Kumaş pantolonum vardı ondada ince kumaş etek vardı yani detaylarımızı hissedebiliyorduk Bacaklarını tamamen üstüme yıkmıştı artık... Elinin birini bırakıp aletimi avuçlayıp iyice oynamaya başladı..Boyu biraz kısa olduğu için elimle göğüslerini ellemeye başladım.. Harika ve taş gibiydi yüzünü görmek istiyordum ama arkası dönüktü... bir süre böyle gittikten sonra titrediğini hissettim sanırım boşalmıştı ve ağırlığı tamamen bendeydi artık ve dayanamadım bende boşaldım oda hissetmiş olmalı ki artık üstümdeki ağırlığını çekti.topkapıda inmem gerekirken Fındıkzadeye gelmiştim.Hemen şöföre kapıyı açmasını söyleyip ilk durakta indim.İnerken yüzüne baktığımda ise yüzünün bir melek kadar güzel olduğunu ve hafifçe kızardığını gördüm...Yarın gene bu otobüsteyim bebegim ....

Benzer İtiraflar

Yeğenimin karısı oldum pişman değilim
Merhaba ben çiğdem , geçtiğimiz yaz kocamın kardeşi ve ailesiyle deniz tatiline çıkmıştık. Kocamın yaşı ilerlediği için benim seks hayatım iyice azalmıştı ve bundan sıkılmaya başlamışdım. Tatile gittiğimizde 1 hafta kalacakdık ama kocam sadece cumartesi pazar durabilicekdi çünkü izin kullanamamıştı. Cuma günü gece geldik yol yorgunlugundan bavulları hemen atıp uyuduk. Ertesi gün de bildiğiniz deniz kum sahil gezme derken tekrar gece kaldıgımız eve geçtik. Pazar günü kocam dönmek zorundaydı son kez bi denize girmek istedik gittik. Sonra kocamı yolcu etmeye kocamın 18 yaşındaki oğlu selimle gittik. Selim boyu ve fiziği bakımından çok güzel geliyordu bana. Eşim çantasını aldı arabasına bindi gitti. Bende seks hayatını özlediğim için selime beni evde güneş kremlemesini rica ettim. O da olur yenge dedi. Geçtik eve yatağa uzandım üstümde sadece
Çiğdem

İ. Tarihi : 16.12.2013 21:51:08

Okuyan : 33374
AÇILMADAN İADE
DAHA EVLENMEDİM HİÇ İLİŞKİ DE YAŞAMADIM AMA ACAYİP ARZULUYUM DAHA TATMADAN BU ARZU NEREDEN GELİYO BİLMİYORUM AMABİLDİĞİM Bİ TEK ŞEY VAR ÖLÜRSEM MEZARIMA AÇILMADAN İADE YAZACAKLAR ONU BİLİYORUM YAA:(((((
suzi

İ. Tarihi : 05.06.2011 16:36:19

Okuyan : 4621
boşalmak hakkım
mrb ben 25 yaşında sarışın düzgün fizikli bir kızım erkek arkadaşım bana deliricek şekilde bayılır ama illede canlı sevişmek için benle bozuşur neden derseniz ben bazen camda istiyorum arzuladığım anlarda oda olmaz buluşalım rahatlayalım diyerek bana yasaklıyo camı :( insan tahrik olunca beklermi yarını diger günü anında olmak istiyor eskiden camda 5 kez boşalan sevgilim şimdi 1 kez bile olmak istemiyor özledim camlı 5 leri ah ah o patladıkca ben bidaha boşalırdım düşünki camda böyle olan birlikteyken neler yapar bzide aynen yaptık hemde deliler gibi sevişmeler sornası günlerce kendimie gelemedigimiz zamanlar olur .. Bidefasında sabah 10 da başladık sevişmeye akşam 6 da sonlandı en az 15 kez rahat olduğumuzu bilirim hele ilk arkadan oluşumuzu hiç unutmuyorum acıdan kıvranmıştım popomu kaçırdıkca kurtulamıyodum onun elinden sonunda bır
emel

İ. Tarihi : 02.08.2013 18:36:52

Okuyan : 11404
teyzemle sex yaptım
evet arkadaşlar bu gerçek bir olay hayal mayel deyil bir gün işten çıktım ve eve gitmeden teyzeme ugramak istedim eniştem şehir dışındaydı neyse vardım kapıyı çaldım teyzem açtı kapıyı sonra girdim içeri akşam saat sekiz gibi filandı neyse oturduk sohbet ediyorduk teyzeme sordum eniştem nsl diye arıyormu dedim iki gün önce konuştuk dedi ha buarada teyzemin ismi selma yaşı 33 ama bir afettir kendisi neyse sohbet koyulaştı saat baya ilerliyordu caydı kahveydi filan derken bana burda kal bu gece dedi korkuyorum dedi bende tamam olur dedim ertesi günde tatildim gece yarıcsına kadar oturduk sonra teyzem offf filan demeye başladı noldu hastamısın dedim neyin var dedim üşütmüşüm dedi boynum omuzlarım sırtım agrıyor dedim masaj yapayımmı dedim valla ben söylicektim dedi sonra kalktım yanına gittim sırtını bana döndü ve başladım masaj yapmaya sonr
teyzem ve ben

İ. Tarihi : 02.06.2014 14:47:10

Okuyan : 14524
ZEVK
merhaba ben ankaradan yasemin 30 yaşındayım beyaz tenli çekici bir bayanım bundan iki ay önce eşim kamyon şöförü başka bir ile yük götürdü ben ise evde yanlız kaldım komşumun oğlu ahmet 27 28 yaşlarında öğleye doru kapı çaldı açtım ahmet çekiç varsa alabilirmiyim evde tamirat işleri var yenge dedi bende varsa veriyim dedim çekici buldum ahmete verdim oysa çekiç bahaneymiş ahmet plan yapıyormuş 15 dakika sonra ahmet çekici getirdi eve girdi bende çay demlemiştim bardakta çayı görünce ahmet bana çay yokmu yenge dedi bende olmaz olurmu ahmet tabiki var dedim seksi kaprim vardı üstümde resmen belli oluyordu kalçalarım tabi bende öyle ahmetten çekinmiştim neyse çayı içtikten sonra ahmet kalçalarıma habersizce sarıldı çok korkmuştum bağırdım bırak beni sapık defol git burdan dedim ahmet üstüme çullandı ben ise altında kurtulma savaşı veriyordum